تیغ ابزار تراش

آشنایی با محصولات بلید کات Blade Cut

بلید کاتBlade Cut

تیغ‌ها و ابزارهای تراش یکی از مهم‌ترین ابزارهای نجاری هستند که امروزه در تمام کارگاه‌ها و صنایع مرتبط از آن‌ها استفاده می‌شود. به علت کاربردی بودن این ابزارها و استفاده‌ی زیاد از آن، شرکت‌های معتبر و مختلفی سعی در تولید و ساخت این ابزارها دارند به نحوی که میزان افزایش تقاضا سبب شده تا تیغ‌ها و ابزارهای تراش مختلف با مارک‌ها و جنس‌های متفاوت در بازار وجود داشته باشد.

بهتر است بدانید استفاده از یک تیغ با مارک معتبر و جنس و کیفیت عالی می‌تواند علاوه بر افزایش عمر مفید دستگاه شما باعث شود شما یک برش خوب و با کیفیت داشته باشید. یکی از این مارک‌های معتبر در زمینه‌ی تولید ابزارهای تراش و برش، مارک بلید کات است که در ادامه‌ی مطلب می‌خواهیم با این مارک آشنا شویم.

بلید کات

یکی از لوازم ضروری و مهم برای برش و شکل دادن متریال‌های مختلف مانند چوب، شیشه، فلز و… تیغ‌های برش و تراش می‌باشند. برای اینکه برش و تراش‌هایی که روی مواد مختلف زده می‌شود از تمیزی و ظرافت زیبایی برخوردار باشد، باید این ابزارها جنسی مرغوب و با دوام داشته باشند. کیفیت تیغ‌ها روی دوام و کارایی دستگاه نیز تاثیر گذاشته و هر چقدر مرغوب باشند عمر مفید دستگاه را بالا می‌برند. شرکت بلید کات Blade Cut یک شرکت معتبر چینی است که در سال‌های اخیر توانسته با تولیدات خود در سطح جهانی بسیار مشهور گردد و بسیاری از کارگاه‌ها از ابزار‌های این شرکت استفاده کنند.

محصولات شرکت بلید کات Blade Cut

Blade Cut یکی از برندهای معروف و تولید کننده‌ی ابزارهای برشی می‌باشد که در چند سال اخیر در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت به دلیل تولید ابزارهای برش با کیفیت و با دوام محصولات خود را به کشورهای آسیایی و سطح جهان از جمله ایران صادر می‌نماید.

این شرکت چینی ابزارهای برشی را در چند نوع تولید و عرضه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • ست تیغ اورفرز و سی ان سی
  • انواع مته اورفرز و سی ان سی
  • انواع ست تیغ فرز فرم

بلید کات Blade Cut

ویژگی‌های محصولات بلید کات

محصولات بلید کات دارای کیفیت عالی با بسته بندی‌های خوب و زیبا هستند که به علت داشتن کیفیت خوب مرغوب بودنشان روز به روز نیز بر تعداد افراد استفاده کننده از این ابزارها افزوده می‌شود. بلید کات شامل انواع تیغ‌های پر مصرف می‌باشد که برای ایجاد طرح‌های مختلف و متنوع بر روی چوب و ام‌ دی‌ اف استفاده می‌شود. شما می‌توانید هر یک از این محصولات بلید کات را بنابر نوع استفاده از آن‌ها، بر روی دستگاه‌های مختلف برش و تراش وصل کنید. یکی از ویژگی‌های مهم محصولات بلید کات جنس مرغوب آن‌ها می‌باشد چنانکه این تیغ ها از جنس تنگستن کارباید تولید شده و همین امر باعث میشود علاوه بر عدم زنگ زدگی بسیار بادوام و محکم باشند.

تنگستن کارباید

این ماده در حالت پایه‌ی خود به شکل پودر خاکستری ریزی می‌باشد که می‌تواند تحت فشار و در فرآیندی که تف‌جوشی نامیده می‌شود، به اشکال مختلف درآمده و در ماشین آلات صنعتی، ابزارهای برش، ساینده‌ها و دیگر ابزارها مورد استفاده قرار گیرد. در تولید ت‌غ های تراش و برش بلید کات از تنگستن کارباید تحت تفت جوشی استفاده می‌کنند که بسیار با کیفیت بوده و تراش‌های با ظرافت و زیبایی ایجاد می‌کند. کاربید تنگستن تقریباً دو برابر سفت و سختر از فولاد بوده و به همین علت به بادوام بودن معروف می‌باشد.

بلید کات Blade Cut

ویژگی‌های مهم محصولات بلید کات

محصولات بلید کات از جنس بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانند فعالیت‌های برش شما را به خوبی انجام دهند. این محصولات به علت ساخت با مواد خوب، هنگام برش سبب گرم شدن ابزار و دستگاه نشده و تراش‌های خوب و تمیزی را برای ما به ارمغان بیاورند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات بلید کات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات از جنس تنگستن کارباید هستند و همین امر باعث می‌شود در مقابل آب و رطوبت دچار زنگ زدگی نشوند.
  • محصولات موردنظر از طیف و گستره‌ی وسیعی برخوردارند و نیاز همگان را برآورده می‌سازند.
  • این محصولات به علت کیفیت خوب هنگام برش و تراش موجب گرم شدن تیغه نشده و نتیجه‌ی خوبی به ما می‌دهند.
  • داشتن کیفیت خوب یک تیغ می‌تواند عمر دستگاه را نیز بالا ببرد و در کاهش هزینه‌ها کمک کننده باشد.
  • جنس خوب یان تیغ ها سبب با دوام شدن آن شده و هیمن عمر میزان آسیب دیدگی و شکستگی را کاهش می‌دهد.
  • با دوام بودن محصولات بلید کات سبب شده تا این ابزارها برش‌های با ظرافت و تمیزی را به ما بدهند.