تیغ برش, مقاله ها

تیغه های برش سی ان سی تمام کارباید

تیغه های برش سی ان سی تمام کارباید

تیغه های برش سی ان سی تمام کارباید

 

منبت کاری از زمان های قدیم جزئی از هنرها و صنایع دستی به حساب می آید.منبت هنر کنده کاری و نقش زنی به صورت برجسته بر روی چوب میباشد.با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی کم کم هنرمندان این رشته جای خود را به دستگاه های سی ان سی دادند و با به کار آمدن ماشین آلات سی ان سی ،تیغه های سی ان سی جایگزین مقار،چوبساء و سوهان شدند.

یکی از بهترین ابزارها برای منبت کاری تیغ های مخروطی 3D سی ان سی میباشند.امروزه انواع بیشماری از تیغ های مخروطی در 2 نوع کارباید و هاش اس اس (HSS) در سایز های مختلف  در بازار وجود دارد.همانطور که از نامشان پیداست نوک این تیغه ها مخروطی شکل میباشد.

شرکت بولزن در راستای سهولت انتخاب و خرید مشتری سعی بر آن داشته تا محصولات خود را تا حد امکان با تنوع اندازه و کیفیت عالی به مخاطب خود عرضه دارد. به همین جهت این تیغه های تمام کارباید با اندازه های 14*3 ، 22*6 ، 25*8 ، 32*8 ، 35*10 ،…….. با استفاده از شمش های آلمانی تمام الماس که از کیفیت برش بالایی برخوردار هستند تولید و در اختیار مشتری قرار میگیرند.

کیفیت بالای تیغه های برش سی ان سی تمام کارباید  در برش کاری و قیمت مناسب آنها توانسته رقیب جدی و قدری برای سایر مارک های موجود در بازار گردد.

لازم به ذکر است عمر مفید این محصولات بالای 300 ساعت میباشد.با توجه به ساخت منحصر به فردشان میتوان تیغ های مخروطی بولزن را حداقل 5 بار تیزکاری کرده و استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *